Mittwoch, 17. November 2010

Shirt

Ganz zufrieden bin ich mit mir, dies zweite Shirt hat mir jetzt noch mehr, meine Angst genommen Jersey Stoff zu vernähen und vor allem ein Bundchen an zu nähen. Das Foto ist nicht sehr schön, weil die Puppe durch den wind immer umgefallen ist. Der Schnitt ist von Cinderella Zwergen Mode, Mareen.
Ich finde die Passform sehr schön! Liebe Grüße Miriam

2 Kommentare:

Home and Lifestyle hat gesagt…

Wat een vrolijk stofje en wat heerlijk dat je er zo tevreden over bent!

Lieve groet, Ingrid

Hannie hat gesagt…

Ik was ook altijd huiverig voor tricot maar dat hoeft helemaal niet. Leuk dat je dat nu ook ontdekt heb, haha, we verwachten meer te zien!

Ik ben zelf aan een tricot tuniekjurkje bezig voor m'n dochter maar het gaat niet zo snel op het moment. Ach, we komen er wel ;-)

Groetjes, Hannie