Dienstag, 13. Januar 2009

Foto Miriam

Tja, Also das bin ich! Grüße Miriam

4 Kommentare:

mo.ni.kate hat gesagt…

Hallo Miriam, nettes Foto von Dir. Ist ja schon netter, wenn man ein Gesicht dazu hat - aber ich bin soooo kamerascheu. Irgendwann, wenn es mal ein Foto gibt das meiner Wertung stand hält - kommt es in den Blog.
lg monika

Anonym hat gesagt…

Hey, ook al heb je mijn vorige reactie verwijderd, .... toch vind het leuk om te reageren.

Ik zou het tof vinden om iets van je te horen.

Gr. Eston
e.oltmans@loading-systems.com

Meertje hat gesagt…

Hallo Eston

Wat is de wereld toch klein.
Ben erg verwonderd jou reactie opeens op mijn blog te lezen.
Een vorige reactie heb ik niet verwijderd.
Met ons gaat het erg goed, zoals je hebt kunnen lezen zijn we in Duitsland blijven wonen.

Groetjes Miriam

Anonym hat gesagt…

Hey Meertje, leuk van je te "horen", ik heb je een mailtje geschreven.

Mijn vorig reactie was op de foto van je dochtertje: "zij lijkt erg op jou toen je (nog) jonger was".